marți, 8 iunie 2021

Cartea despre starea de bine în școli


Bună dimineața, revin cu #stareadebine! Am scris-o pentru voi, profesorii, pentru că spun de ceva timp că sănătatea emoțională a elevilor și a profesorilor trebuie să fie o prioritate în aceste vremuri.
 
În ultimele 2 luni am lucrat pe această temă cu aproape 1000 de profesori din toată țara, iar mulți dintre ei mi-au spus că au făcut o comandă comună pe școală, să se plătească transportul doar o dată, iar câțiva directori vor să o facă cadou colegilor la final de an școlar. O puteți comanda aici: https://www.edituracorint.ro/hai-cu-starea-de-bine-in....
 
Este a 22-a publicație a mea, le găsiți pe restul aici: https://ancatirca.blogspot.com/p/blog-page.html
 
Dacă se poate, vă rog pe cei care o să aveți cartea în mână, să-i faceți o fotografie într-un loc în care vă simțiți într-o stare de bine, afară, în grădină, la catedră, pe deal, pe câmp, într-un fotoliu pe terasă, la mare sau oriunde știți voi și să postați fotografia cu etichetă cu numele meu, pentru atenționare. De-abia aștept să văd pozele, să aveți o săptămână cu spor și cu stare de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu