joi, 17 iunie 2021

Interviu despre cărțulie


Azi, a apărut primul interviu despre cărțulia „Hai cu starea de bine în școală!”, cu întrebări provocatoare și câteva poze făcute azi în grădină. Iată un fragment:

„În primul rând, atunci când vrem să aducem o inovație în școală și să facem o schimbare, trebuie să ne informăm, să ne documentăm, să știm teoria din spatele a ceea ce vrem să inițiem, așa că asta fac eu mai întâi, explic conceptul de stare de bine și dau câteva modele de succes, inclusiv cel referitor la școli fericite. Apoi, o parte din cărticică este despre starea de bine a profesorilor, pe care o consider atât o responsabilitate individuală (adică îți pui singur masca de oxigen!) și le dau o serie de sfaturi în acest sens, cât și una colectivă, care stă în dreptul conducerii școlii, căreia îi recomand să facă din școală o casă a stării de bine. În ceea ce privește starea de bine a elevilor, dau o serie de idei, precum jurnalul stării de bine completat de copii, săptămâna stării de bine în școală (cu mult sport, mișcare, ore în aer liber, invitați speciali etc.), utilizarea unor forme de evaluare prietenoasă, acordarea de feedback, implicarea în luarea deciziilor, derularea unor proiecte despre recunoștință, analiza situației bullyingului la nivelul instituției și multe altele.”

Întreg interviul poate fi citit AICI





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu