sâmbătă, 1 aprilie 2023

Un colț de relaxare pentru profesori


Am primit ieri această fotografie, cu locul de relaxare pentru profesori amenajat la Școala Gimnazială "Adam Muller Guttenbrunn" din Zăbrani, jud. Arad, în urma cursului pe care l-au făcut cu mine despre starea de bine în școală. Astfel de inițiative nu apar din neant, de obicei, directorii și profesorii au nevoie de un imbold, de surse de inspirație, de ghidaj și sprijin, de teorii pedagogice și studii care stau în spatele transformărilor, astfel încât să creadă în schimbare și să aibă entuziasm pentru a o implementa.
Am lansat ideea unei săli de relaxare pentru profesori în 2020, când am început cursurile pentru școli, în care am un slide cu o astfel de sală, iar când ajung la imagine, toată lumea exclamă „wow”. Le spun de ce e nevoie ca profesorii să lucreze relaxat, le arăt ce spun studiile despre beneficiile stării de bine a profesorilor și că există școli care aduc firme în cancelarie să maseze umerii profesorilor în pauze (am văzut asta în UK) sau care au aparate de masaj în cancelarie ( vezi Finlanda) sau care au amenajat săli speciale de relaxare și de-stresare pentru personal ( cu muzică, cafea, uleiuri esențiale, TV, cărți, masaj la tălpi), pe principiul acela minunat, pe care sper să îl avem și în școlile noastre de stat într-o bună zi - „live well.work well”. Link aici: https://ancatirca.blogspot.com/.../sala-de-relaxare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu