joi, 11 aprilie 2024

Directoarea din Isacova


 

La școala din comuna Isacova am dat de o directoare pe sufletul meu, cu care aș fi stat de vorbă ore în șir.

„profesia e în sânge”
„îi învățăm pe copii să se descurce în viitor”
„ne-au ajutat copiii în pandemie să lucrăm online”
„vorbesc cu ei, ai mâncat? ce ai făcut azi?...am făcut curat și treabă în curte, nu am făcut tema...lasă nu-i problemă, o faci mâine”
„mama mea a fost profesoară și m-a învățat să fiu luptătoare”
„le-am spus colegilor - director ești o perioadă, după aceea ești coleg”
„omenia e importantă, îi înțeleg pe colegi, toți avem probleme”
„vorbesc cu colegii, îi întreb despre viața lor, ce au făcut în weekend”
„am făcut gardul școlii cu ajutorul unei verișoare care locuiește în SUA, ne-a dat ea bani”
O cheamă Aurica Frătescu și m-a așteptat cu drag în fața școlii, împreună cu primarul, într-o zi de duminică. Eu i-am dat ghidul „Hai cu starea de bine în școală!”, ea ne-a oferit cafea, bomboane și spumant Rădăcini. Nu cred că a fost o întâmplare, știa că am venit în Isacova în căutarea unor ancore din trecutul familiei soțului.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu