luni, 10 iunie 2024

Feedback pentru cursul cu școala Așchileu Mare


 

Las și aici ce spun profesorii cu care am făcut cursul despre starea de bine în școală. Mulțumesc!

„Acest curs a fost foarte bine primit de către mine și de către colegii mei. A fost cel mai fain și util curs la care am participat. Am învățat multe chestii faine, iar formatoarea a fost deosebită.” (Șerban Corneliu)

„A fost un curs binevenit, cu un formator extraordinar. Am învățat extrem de multe legat de diferite moduri de a crește starea de bine atât în rândul profesorilor, dar și al elevilor.”(Aldea Cosmin)

„A fost un curs interactiv, interesant si bine documentat.” (Cristea Adriana)

„A fost un curs foarte interesant, unde am învățat o mulțime de tehnici și metode cum să creștem starea de bine în școală a elevilor, a părinților, dar și a profesorilor.”(Cristea Cristina)

„A fost cel mai interesant curs din ultima perioadă. Am aflat lucruri interesante și multe idei de activități privind  crearea stării de bine atât a elevilor, cât și a profesorilor și părinților!

Felicitările mele doamnei Țîrcă pentru conținut și pentru modul de expunere!” (Felecan Rodica)

„Cursul a fost interactiv, interesant, am invatat lucruri noi, atmosfera a fost una relaxanta si ne-a oferit o stare de bine timpul petrecut împreuna.” (Florea Adriana)

„Cursul a fost interesant. Am aflat multe lucruri care, aplicate, sunt convinsă că o să imbunătățească situația scolară a elevilor și starea de spirit a profesorilor.”(Gădălean Voichița)

„Creșterea stării de bine în învățământ este o condiție necesară pentru prevenirea abandonului și eșecului școlar, deoarece dezvoltă motivația intrinsecă a elevului pentru a participa la cursuri și a se „autodepăși” la învățătură. Cursul a fost interesant, atractiv și util. ”(Giurgiu Florin)

„Un curs foarte interesant și foarte util. M-a fascinat, atât cursul, cât și vorbitorul. Nota 10_”(Lazia Mirela)

„A fost un curs care într-adevăr mi-a oferit o STARE DE BINE. Un curs interesant în care am simțit că meseria de DASCĂL este apreciată, care ne-a arătat o altă viziune despre ce ar putea fi școala și la școală, care ne-a furnizat multe idei.” (Mărar Diana)

„Consider ca acest curs reprezinta o sansa, o modalitate de a reduce abandonul scolar. Elevii sunt atrasi de starea d bine din scoala, deoarece aici isi petrec cel mai mult timp din viata. Multi elevi din mediul rural, daca au parte de stare de bine la scoala, se simt mai bine decat acasa, unde conditiile de viata sunt vitrege, chiar imposibile.

Dau nota maxima plus acestei initiative, de a prevenii abandonul scolar prin oferirea starii de bine in mediul scolar, deoarece acolo unde ne simtim bine, ne simtim acasa, ne simtim in largul nostru.” (Medan Domnica)

„Mi-a plăcut acest curs foarte mult fiindcă a fost interesant și captivant, a fost un curs din care am putut învăța idei noi pentru a aduce starea de bine în școală.”(Pop Alexandra)

„Tema cursului abordează o problemă majoră în sistemul de învățământ din România. Abordând această problemă din perspectiva stării de bine a elevilor este foarte relevat, deoarece starea de bine are un impact direct asupra performanței și implicării școlare.

Materialele de curs au fost bine documentate, bazate pe cercetări recente și au oferit soluții practice pentru prevenirea abandonului școlar. Prin intermediul formatorului, cursul în sine a creat o stare de bine în rândul cadrelor didactice participante.”( Paula Stecoza)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu