vineri, 3 iulie 2020

În satul Clondiru se poate

photo credits: sansanews.ro
În satul Clondiru se poate să ai la Evaluarea Națională 4 copii de 10 și 6 copii cu note peste 9.

Într-o școală uitată de lume și cu toaleta în curte, DOMNUL profesor Cătălin Zaman își face meseria cu dragoste pentru copii. Nu a făcut cu ei meditații acasă, i-a pregătit la școală încă de la începutul anului școlar și în timpul pandemiei, dar secretul este, cum am spus mereu, relația pe care o are cu elevii săi. Le-a ajuns la inimă.

 ”Caut să fiu aproape de ei. Am o relație foarte apropiată cu copiii. Le transmit și cunoștințele generale, fără de acestea nu ar fi ajuns la rezultatul de astăzi. Am un permanent dialog cu ei, referitor la nelămuririle pe care le au vis-a-vis de obiectul pe care îl predau, dar și cu privire la problemele pe care le întâmpină în viața de zi cu zi. Am lucrat cu ei în fiecare săptămână o oră suplimentar, iar din luna martie, de când a început această situație tulbure, am lucrat online de două ori pe săptămână.”

Felicitări, de astfel de profesori avem nevoie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu