marți, 27 iulie 2021

Peste 900 000


Tocmai am depășit azi 900 000 de accesări de pagină pe blogul despre educație și vreau să mă bucur alături de voi, cei care îl citiți și vă inspirați, cei care v-ați colorat pereții și curtea școlii, ați realizat clase în aer liber, ați adus starea de bine la voi și la clasă, ați amenajat grădini, ați citit cu toată școala, v-ați transformat cancelariile și ați învățat cum să fiți directori și profesori mai buni. 
 
E un blog pe care l-am creat, în primul rând, pentru mine, din bucuria de a reflecta asupra educației și de a avea mereu idei la îndemână pentru activitatea mea profesională, nu câștig niciun ban din el, dar sunt fericită că vă este și de folos și vouă, celor peste 50 000 de vizitatori constanți, din vreo 90 de țări. 
 
Am fost aproape de voi și în pandemie și constat cu plăcere că vreo câteva dintre articolele scrise pentru voi în acea perioadă se află în top cele mai cititie articole, în care locul 1 are peste 250 000 de vizualizări. Iată-le mai jos, dacă doriți să le (re)citiți. Gând bun, mulțumesc și niște flori de echinacea din grădină!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu