joi, 28 decembrie 2023

Încă o școală colorată

 Am primit acest mesaj și fotografii în această dimineață și le împărtășesc cu voi: 

„Influențați de toate recomandările dumneavoastră referitoare la aspectul școlilor din țara noastră, am decis să luăm și noi atitudine.

Am profitat de prezență Bookland în școala noastră,  de echipa de muncitori care ne-a ascultat dorințele și am creat un portofoliu de lucru. Am ales culori, design, figuri, modele. Fiecare clasă are câte un model diferit, holurile sunt viu colorate, avem raze de soare, cuburi de Tetris, buline. Suntem fericiți că elevii noștri se pot bucura de asemenea condiții la școală, că asta înseamnă să depășești puțin barierele vechiului mediu educațional, sperând că am înțeles care este drumul către starea de bine în școală, totul începe cu starea elevilor.

La acest proiect de renovare prin Asociația Bookland și la deciziile legate de culori, domnul director Costinel Gheorghe-Glăvan și cea care vă scrie, profesor Mihaela Mariana Muscalagiu, alături de colegii din școală, am lucrat mult, în strânsă legătura cu echipa de muncitori. 

Vă așteptăm în vizită la școala noastră, Școala Gimnazială Giubega, comuna Giubega, județul Dolj. Cu recunoștință, echipa de cadre didactice din Giubega.”

V-am zis că o să promovez școlile din mediul rural, sunt, poate paradoxal, deschizătoare de drumuri în educația de la noi. #școlirurale, #dăculoareșcoliitale












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu